Tankar & funderingar

Det finns så mycket som snurrar i huvudet ibland! Varför händer vissa saker? Varför är vissa saker just på de sättet? :)
Ja man kan ställa tusen frågor!!
Den ända frågan jag alltid har velat ha svar på är: VARFÖR ÄR EN DEL MÄNNISKOR ELAKA?

Jag har inte svaret på den frågan, men varje dag läser vi om skottdrama, mord och även anlagda bränder, misshandel, övergrepp! Jag börjar genast om man ska tänka i dem banorna undra, vad är de för folk jag går förbi på stan?
En mördare? En som misshandlar sin partner/ barn?
Vilka är de vi har runt omkring oss?!

Rätt läskigt när man kanske inte vet att ens bästa kompis misshandlar sin fru eller sin man... Eller kanske sina barn...!
Och får reda på de, när de väl blir rättegång och hela skiter.

Det är verkligen skrämmande när man tänker, vad har jag för grannar?
Vilka är de som bor i kvarteret ?
Vem är de som är ute & skriker?

Är de såna "små" saker som leder till större saker? Eller är vi födda någonstans att vara elaka?

Jag vet OM att de inte är en överlevnadsinstinkt att slå ihjäl någon av hämnd :/

Aja har sagt de förr & säger de igen!!

JAG HATAR MÄNNISKAN & VAD DEN ÄR KAPABEL TILL ATT GÖRA FÖR DUMHETER!!!

Godnatt :)



Kommentarer
Ole Nielsen

Usch tänk inte på sånt hjärtat, då blir man bara knäpp :(

2012-06-26 @ 00:56:48
URL: http://nattstad.se/OleNielsen


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lina Wiklund

Mitt Liv & Min Musik

RSS 2.0